در خلاصه این کتاب آمده است: شرکتها در دنیای کنونی در پی کسب مزیت از یک جنگل رقابت و درعینحال زندگی مدرن و وابسته به فناوریهای نوین و دانش عمیق در کنار یکدیگر هستند؛ بازاری که شبهیکپارچه و مملو از روشهای اساسی و زیرساختهای کنترل رویدادها است.
مطالعه رخدادها در این میان، به عنوان تجزیه و تحلیل محیطی و بهکارگیری فنون و دانش بازاریابی جهت کسب منافع از بازارهای چندگانه، کلید ورود به دنیای کسبمزیتهای تصمیمگیری شرکتی است.
کتاب حاضر تلاشی روششناسانه در جهت دسترسی به کلید یادشده است و شناخت، تحلیلهای علمی، فنون پیشنهادی، معرفی رویدادها و مثالهای واقعی و دانش مدیریت بازاریابی بین المللی را برای علاقمندان، دانشجویان و دست اندرکاران عرصه بازاریابی بین الملل فراهم میسازد.
گفتنی است کتاب بازاریابی بین المللی در 992 صفحه و به قیمت 200000 تومان به همت سازمان انتشارات جهاددانشگاهی وارد بازار نشر شد.
علاقه مندان برای تهیه این اثر می توانند به فروشگاه سازمان انتشارات جهاد دانشگاهی به آدرس تهران - خيابان انقلاب –خیابان فخررازی – تقاطع ژاندارمری – ساختمان منشور دانش- طبقه همکف-پلاک 6 مراجعه و یا با شماره تلفن 02166487625تماس حاصل نمایند.